Monday, October 15, 2012

Dreams


helo helo semua. Dah berapa minggu sejak aku activate balik blog neh aku takda rasa nak menulis smpailah ke malam neh bru mood nak menulis tu dtg. Aku rasa nak bercakap pasal mimpi lah malam neh. hmm. kadang2 kita sendiri pun taktau apa tu definisi mimpi. sesetengah org ckp mimpi tu hanya datang dlm tidur and sesetengah ada pulak bercakap mimpi tu ialah benda yg kita selalu impikan. ehh? Tapi bg aku,definisi tentang mmpi neh ialah sesuatu yang kita nampak tetapi tak pasti akan kebenarannya. yalah,mcm dalam tidur. kita bermimpi mcm bnda tu real,tp betulkah bnda tu terjadi? and kdg2 kita selalu impikan bnda yg kita nak tp selalukah kita dapat? banyak cara utk kita tafsirkan definisi mimpi neh. bila bercakap pasal mimpi ni aku selalu terfikir apa maksud sebenar di sebalik semua mimpi? and apa maksud sebenar benda yg kita mimpikan? see? malah aku sendiri pun tak tau apa maksud yg cuba aku tafsirkan. haha. sebenarnya aku neh merapu sebab dah lewat mcm neh aku ja yg tk bole tidoq lg. so,aku rasa better aku try utk bermimpi mana tau apa yg aku mimpikan tu akn menjadi kenyataan. eh? haha. night semua.



No comments:

Post a Comment