Wednesday, October 3, 2012

Released

Hey everyone. wassap wassap? haha. hari neh baru lepas satu paper dari final exam. paper theory. aku pun tak pasti dgn apa yg ak jawab and aku sendiri tak pasti dgn jawapan yg aku jawap td. mcm hentam pun ada tp aku pening pala pikiaq jugak. haha. tah papa lah. yg penting dah lepas next sem tkmau repeat apa dah. hihih. hari neh aku happy sebab aku bole released sikit rasa tension aku. Ada ubat yg sebetulnya terus layan. memang gelak aku sorang-sorang. HAHAHA. best rasanya bila aku hisap herba neh. memang truly organic lah untuk buat kita lupa sat dunia neh untuk sementara. haha. memang terbaik. wuiiii. neh pun dok tgh BATU lg but boleh lg manage utk mengupdate blog neh. hmm. hari neh nonok tidur awal tinggal aku. lg lah takdak spa nak layan aku. bosannya. emm. bnyk sgt aku merepek kan? nanti aku merepek lagi. k lah. bye

smoke and up to the sky

No comments:

Post a Comment